Пројектна настава ученика 5. разреда: Галицизми
Ученици петог разреда су кроз истраживање на тему позајмљеница из француског језика открили које су то речи које потичу из француског језика, а које они већ користе у српском језику не знајући за њихово стварно порекло. Истраживали су узроке позајмљивања француски речи и културно-историјске везе између Србије и Француске које су довеле до ове језичке појаве. Открили су да су језици "живи" и да међусобно комуницирају, размењују речи и једни од других позајмљују "различите језичек механизме", па самим тим и да "свакодневно говоре француски, а да тога нису ни свесни".
Резултате својих истраживања су представили у облику сликвних речника у оквиру следећих лексичких поља: гастрономија/кулинарство, архитектура, мода, уметност.
Ученици су у свом раду били врло успешни и изузетно креативни, а потрудили су се да своја излагања у оквиру одбране својих прејектних задатак учине и визуелно и садржајно занимљивим.
Радом на овом задатку ученици су остварили међупредметно повезивање знања из више наставних предмета: француског језика, српског језика, ликовне културе и историје и стекли вештине у оквиру кључних компетенција за целоживотно учење.